اجازه دهید Peyton Varney ، هنرمند بافت محیطی در Naughty Dog، شما را در فرآیند هل دادن پوشش گیاهی در محیط های بازی خود به سطح بعدی راهنمایی کند. در ادامه کارگاه آموزشی Peyton "مقدمه ای بر ایجاد شاخ و برگ آماده بازی"، این آموزش سطح متوسط به بررسی عمیق تری در ایجاد شاخ و برگ می پردازد. نحوه ایجاد انواع چمن و دارایی درخت برای صحنه خود را بیاموزید و بیاموزید که چگونه آنها را در محیط خود قرار دهید تا نتایج واقعی را به دست آورید.
Peyton را دنبال کنید تا در فرآیند بررسی مراجع جمعآوریشده، مسدود کردن یک صحنه، و ایجاد تنه و شاخههای درختانش کار کند. خواهید دید که چگونه کارت های خود را - که به صورت جداگانه با دست ایجاد می کنید - به طور موثر در محیط خود قرار دهید. این کارگاه همچنین ایجاد چمن و نحوه راه اندازی گروهی از دارایی های چمن را پوشش می دهد که مقدار زیادی از تنوع و کیفیت ارگانیک را به صحنه های شما ارائه می دهد. هنگامی که تمام دارایی های شاخ و برگ خود را ایجاد کردید، وارد جریان کار قرار دادن مناسب در Unreal Engine خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه صحنه های خود را بیشتر جلو ببرید.
دانش پایه در مورد ایجاد پوشش گیاهی پیشنهاد می شود زیرا این آموزش بر روی فرآیند ایجاد درختان و چمن و گردش کار در مورد چگونگی بهره مندی بیشتر از دارایی های گیاهی تمرکز دارد. در پایان این آموزش، شما یک درک قوی از نحوه سوق دادن شاخ و برگ خود به سطح بعدی خواهید داشت، و تکنیک های مختلفی برای کمک به شما در تنظیم دارایی های مختلف چمن و درخت برای تغییر صحنه های خود خواهید داشت. همچنین این اعتماد به نفس خواهید داشت که دارایی های خود را برای دستیابی به نتایج طبیعی و واقعی مورد انتظار مخاطبان قرار دهید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Let Peyton Varney, Environment Texture Artist at Naughty Dog, guide you through the process of pushing vegetation in your game environments to the next level. Following on from Peyton’s "Introduction to Creating Game-Ready Foliage" workshop, this intermediate-level tutorial takes a deeper dive into foliage creation. Discover how to create a variety of grass and tree assets for your scene and learn how to place them in your environments for realistic results.
Follow Peyton as he works through the process of reviewing collected references, blocking out a scene, and creating the trunk and branches of his trees. You’ll see how to place your cards — that you will individually create by hand — efficiently in your environment. The workshop also covers grass creation and how to set up a group of grass assets that offer a strong amount of variation and an organic quality to your scenes. Once you have created all of your foliage assets, you will go into the workflow of proper placement in Unreal Engine and learn how to push your scenes further.
Basic knowledge of vegetation creation is suggested as this tutorial focuses on the creation process of trees and grass and the workflow of how to get more out of your vegetation assets. At the end of this tutorial, you will have a strong understanding of how to push your foliage to the next level, and have a variety of techniques to help you set up different grass and tree assets to vary up your scenes. You’ll also have the confidence to place your assets to achieve the natural and realistic results that audiences expect.