مقدمه ای بر ایجاد شاخ و برگ برای محیط بازی
Introduction to Creating Game-Ready Foliage
ایجاد شاخ و برگ های آماده بازی با دست در این کارگاه 3 ساعته توسط Peyton Varney ، هنرمند بافت محیطی در The Last of Us Part II ساده شده است. این آموزش در سطح مبتدی، فرآیند کامل ایجاد دارایی، از منابع تا اجرای نهایی در موتور Unreal را طی می کند.
کل خط لوله ایجاد شاخ و برگ پوشیده شده است، که با یک بلوک اولیه بر اساس منابع جمع آوری شده شروع می شود و با استفاده از ابزارهای استاندارد صنعتی Maya و ZBrush به فرآیند مدل سازی و مجسمه سازی می رود تا ظاهر گیاهان را برجسته کند. بخش ایجاد بافت به نقاش مواد و طراح مواد می پردازد و به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید دارایی های بازی خود را با بافت های عالی زنده کنید.
با داراییهای ایجاد شده، Peyton Varney نشان میدهد که چگونه مدلها و بافتهای خود را در موتور Unreal پیادهسازی کنید و صحنهای را تنظیم کنید که ارگانیک و باورپذیر به نظر برسد. با تکمیل کارگاه، درک قوی از نحوه ایجاد شاخ و برگ های آماده بازی برای صحنه ها با دست خواهید داشت، بدون اینکه کیفیت یا وفاداری بصری را به خطر بیندازید. از این تکنیک ها می توان برای تنظیم همه چیز از یک صحنه ساده گرفته تا یک جنگل انبوه استفاده کرد.
در حالی که این کارگاه برای مبتدیان برای ایجاد دارایی بازی هدف گذاری شده است، دانش اولیه مایا، ZBrush و Substance Painter توصیه می شود. برای ساختن پایه های خود در این ابزارهای استاندارد صنعت، مقدمه ما بر روی مایا، مقدمه ZBrush و مقدمه بر مواد نقاش را دنبال کنید.
الگوی سطح Unreal Engine، شامل چیدمان اولیه، مجسمهها و سایهبانهای Peyton Varney قبل از اینکه او شروع به افزودن پوشش گیاهی کند، برای مشترکین در نظر گرفته شده است تا به عنوان فایل پروژه با این کارگاه دانلود کنند.