بیاموزید که چگونه یک هنرمند حرفهای محیط هنگام ایجاد محیطهای بزرگ جهان باز با استفاده از آخرین UE5 منتشر شده با کمک داراییهای بازار کار میکند. شما تکنیک های مختلفی مانند ایجاد مناظر سفارشی، ترکیب محیط و داستان سرایی، قرار دادن دارایی و پرداخت، نورپردازی و افکت های پست، نقاشی روی شاخ و برگ، و بسیاری موارد دیگر را خواهید آموخت.
ما در این دوره آموزشی موضوعات مختلفی را پوشش خواهیم داد، اما اصلی ترین آنها به شرح زیر است:
- مروری بر محل یافتن دارایی ها و مرجع.
- ایجاد یک منظره سفارشی با استفاده از World Creator.
- قرار دادن داراییهای مختلف بزرگ با در نظر گرفتن داستان سرایی و ترکیب.
- چیدمان و رنگ آمیزی شاخ و برگ.
- قرار دادن دارایی های کوچک برای افزودن به داستان سرایی خرد و ایجاد احساس کامل در محیط.
- انجام نورپردازی و افکت های پست برای محیط های بزرگ.
- و .....
نکته اصلی این دوره این است که در پایان، شما دانشی خواهید داشت که چگونه دقیقاً همان چیزی را که در تصاویر محصول می بینید ایجاد کنید و می توانید این دانش را تقریباً در هر نوع محیط یا دارایی اعمال کنید.
فایلی در فایل های منبع وجود خواهد داشت که نشان می دهد از چه دارایی هایی برای این دوره استفاده کرده ایم.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Learn how a professional environment artist works when creating large open-world environments using the latest released UE5 with the help of marketplace assets. You will learn various techniques like creating custom landscapes, environment composition & storytelling, asset placement & polishing, lighting & post-effects, foliage painting, and much more.
We will cover various topics in this tutorial course, but the main ones are as followed:
An overview of where to find assets and reference.
Creating a custom landscape using World Creator.
Placing various large scall assets while keeping in mind storytelling and composition.
Foliage setup and painting.
Placing small assets to add to the micro storytelling and make the environment feel complete.
Doing lighting and post effects for large-scale environments.
And so much more.
The general takeaway of this course is that in the end, you will have the knowledge on how to create exactly what you see in the product images, and you can apply this knowledge to almost any type of environment or asset.
There will be a file in the source files stating what assets we used for this course.