- دانش اولیه نرم افزارهای مورد استفاده
در این آموزش، هنرمند محیط سه بعدی که روی God of War بعدی کار می کند، Sabrina Echouafni شما را در جریان کار خود برای ایجاد یک شمشیر سبک از مفهوم تا ارائه راهنمایی می کند.در ادامه همراه باشید تا سابرینا روند مسدود کردن خود را در مایا نشان دهد و تکنیک های خود را برای مجسمه سازی دارایی های سبک در ZBrush توضیح دهد. برخی از براش های مفیدی که سابرینا از آنها استفاده می کند در این آموزش گنجانده شده است. پس از مجسمه سازی، سابرینا شما را با فرآیند کم پلی خود، پخت و ایجاد بافت در Painter آشنا می کند. در نهایت او به شما نشان می دهد که چگونه ارائه را در Unreal Engine ایجاد کنید. در این آموزش، بینشی در مورد فرآیند فکری یک حرفهای صنعت در هنگام ایجاد داراییهای سبکسازی شده به دست خواهید آورد، همچنین میدانید که چگونه آن روشها را تجزیه کنید و آنها را در پروژه بعدی خود به کار ببرید. فایل پروژه Substance Painter همراه با مرحله تکسچرینگ همراه است.
پيش نياز