چیزی که یاد خواهید گرفت :
- مجسمه سازی سطوح سخت در Zbrush را در سطح بالایی درک کنید.
- رتوپولوژی در 3DS Max را در سطح بالایی درک کنید.
- مدل سازی و طراحی چند ضلعی در 3DS Max را در سطح بالایی درک کنید.
- بافت رویه و ایجاد متریال در V-Ray for Max را در سطح بالایی درک کنید.
الزامات
این دوره برای مبتدیانی که میخواهند در Zbrush و Max وارد زمین شوند، و همچنین کاربران متوسطی که میخواهند نکات و ترفندهای متخصص زیادی را برای طراحی سریع و توپولوژی تمیز کسب کنند، عالی است.
شرح
این دوره با Zbrush شروع می شود که در آن شما یاد خواهید گرفت که چگونه از تکنیک های مختلف برای طراحی سریع و احساس شخصیت خود استفاده کنید. سپس به 3D Studio Max بروید، جایی که تکنیکهای رتوپولوژی و مدلسازی پیشرفته را یاد خواهید گرفت که به شما امکان میدهد به سرعت مجسمه را بازسازی کنید و جزئیات بیشتری را با توپولوژی تمیز اضافه کنید که مدل شما را برای همه استفادهها آماده میکند، از سینماتیک سطح بالا تا پخت در شبکههای بازی. یا تبلیغات یا چاپ سه بعدی یا طراحی مفهومی و موارد دیگر. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که از V-Ray برای 3D Studio Max استفاده کنید تا به سرعت بافتها و متریالهای رویهای را به اشیاء خود اختصاص دهید تا بدون نیاز به باز کردن و تکسچر کردن دستی مدلهای خود، به رندرهای چشمگیر برسید. این به شما این امکان را می دهد که طرح های خود را به سرعت تجسم کرده و در زمان رکورد به مشتریان ارائه دهید. این دوره برای افراد مبتدی کامل و همچنین کاربران متوسط مناسب است. شما با 3DS Max آشنا خواهید شد و چگونه می توان مدل ها را با استفاده از روش های خودکار و دستی به طور موثر دوباره توپولوژی کرد. شما تکنیک های پیشرفته مدل سازی چند ضلعی را یاد خواهید گرفت که به خوبی در مدل سازی روزمره و همچنین موقعیت های خاص به شما کمک می کند. همچنین برخی از تکنیک های پیشرفته Zbrush را برای مجسمه سازی سطوح سخت یاد خواهید گرفت که آسان، سرگرم کننده و خسته کننده نیستند. به طور کلی، این دوره اطلاعات زیادی را بدون اینکه شما را تحت تأثیر قرار دهد ارائه می دهد.
این دوره برای چه کسانی است:
کاربران مبتدی و متوسط که می خواهند سریعاً یک سرباز علمی تخیلی با جزئیات پیشرفته را در Zbrush و Max طراحی، مجسمه سازی، بازسازی و مدل سازی کنند.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
What you'll learn
Understand hard surface sculpting in Zbrush at a high level.
Understand retopology in 3DS Max at a high level.
Understand polygon modeling and design in 3DS Max at a high level.
Understand procedural texturing and material creation in V-Ray for Max at a high level.
Requirements
This course is perfect for beginners who want to hit the ground running in Zbrush and Max, as well as intermediate users who want to gain a lot of expert tips and tricks for quick design and clean topology.
Description
This course starts with Zbrush where you will learn how to use a variety of techniques to quickly design and feel out your character. Then jump into 3D Studio Max where you will learn advanced retopology and modeling techniques that allow you to quickly rebuild the sculpt and add even more detail with clean topology that makes your model ready for all uses, from high-end cinematics to baking into game meshes or advertisement or 3D printing or concept design and more. Lastly, you will learn to use V-Ray for 3D Studio Max to quickly assign textures and procedural materials to your objects to achieve impressive renders without having to unwrap and manually texture your models. This allows you to quickly visualize your designs and present them to clients in record time. This course is suitable for complete beginners as well as intermediate users. You will get a complete introduction to 3DS Max and how to efficiently retopologize models using automatic as well as manual methods. You will learn advanced polygon-modeling techniques which will serve you well with everyday modeling as well as special situations. You will also learn some advanced Zbrush techniques for hard surface sculpting which are easy, fun and not overwhelming. Overall, this course presents a lot of information without overwhelming you.
Who this course is for:
Beginner and intermediate users who want to quickly design, sculpt, retopologize, and model an advanced detailed sci-fi soldier in Zbrush and Max.