آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه جادوی یک طرح یا مفهوم دو بعدی جذاب را به تصویر بکشید و آن را به کار سه بعدی خود منتقل کنید؟ ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه در کلاس خود توسط حرفه ای انیمیشن، دیلن اکرن، تدریس می شود.
با ترکیب اصول و اصول طراحی کاراکترهای دوبعدی با ابزارهای سه بعدی، یاد خواهید گرفت که در حین مجسمه سازی مانند یک طراح فکر کنید و مجموعه ای از ابزارهای ذهنی بسازید تا به شما کمک کند شخصیت های جذابی را با اطمینان خلق کنید. با 8 درس و تکالیف منزل، توانایی خود را در خلق شخصیت هایی با جذابیت ماندگار بهبود خواهید داد.
آنچه یاد خواهید گرفت:
- اصول طراحی دو بعدی و نحوه ترجمه آنها به سه بعدی با استفاده از ZBrush.
- مدلسازی بزرگ به کوچک، تمرکز بر سکتههای گسترده قبل از جزئیات.
- تکالیف مبتنی بر پروژه با هدف توسعه چشم شما.
- پیدا کردن و بهبود جذابیت در مجسمه شما.
- ژست گرفتن و ارائه شخصیت خود
- چگونه جذابیت طرح مفهومی دو بعدی را در مجسمه سه بعدی خود حفظ کنید.
- چگونه یک استیک را کاملا سرخ کنیم.
چه کسی باید در این کلاس شرکت کند؟
هنرمندان شخصیتی که تجربه ای در ZBrush دارند و می خواهند مهارت های خود را به سطح بالاتری برسانند.
مجسمه سازان سنتی با تجربه که باید مهارت های ZBrush خود را بهبود بخشند تا بهره وری خود را افزایش دهند.
افرادی که می خواهند شخصیت هایی را برای طراحی اسباب بازی، مجسمه ها و ماکت ها ایجاد کنند.
مدلسازان سه بعدی که میخواهند مجموعهای متناسب با صنعت انیمیشن ایجاد کنند
سرفصل های آموزش :
01 - اصول و مبانی طراحی
02 - ایجاد یک پایگاه عملکردی
03 - مجسمه سازی - بدن
04 - مجسمه سازی سر و صورت
05 - دست و پا
06 - مو، لباس و لوازم جانبی
07 - لباس ادامه و ژست
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Mold3D Academy - Creating Appealing Characters in 3D
CREATING APPEALING CHARACTERS IN 3D with Dylan Ekren
Want to learn how to capture the magic of an appealing 2D design or concept, and transfer it into your 3D work? We'll show you how in our class taught by animation professional, Dylan Ekren.
By combining 2D character design fundamentals and principles with 3D tools, you will learn to think like a designer while you sculpt, and build up a set of mental tools to help you create appealing characters with confidence. With 8 lessons and homework assignments, you will improve your ability to create characters with lasting appeal.
Skill Level
Intermediate to Advanced ZBrush experience.
What You'll Learn:
2D Design principals and how they translate to 3D using ZBrush.
Modeling large to small, focusing on broad strokes before details.
Project based assignments geared towards developing your eye.
Finding and improving appeal in your sculpt.
Posing and presenting your character.
How to keep the appeal of a 2D concept design in your 3D sculpture.
How to perfectly pan-sear a steak.
Who should take this class?
Character Artists who have some experience in ZBrush and want to take their skills to the next level.
Experienced traditional sculptors who need to improve their ZBrush skills to increase their productivity.
People who want to develop characters for toy design, figurines and maquettes.
3D modelers who want to develop a portfolio geared towards the Animation industry.
Lesson Plan
01 Design Principles and Fundamentals
02 Creating a Functional Base
03 Sculpting - The Body
04 Sculpting the Head and the Face
05 Hands and Feet
06 Hair, Clothing and Accessories
07 Clothing Continued and Posing