- Zbrush 2021.1.1
- Substance Designer / Painter
- Marmoset Toolbag 3
- Maya
در این ویدیوی آموزشی ، به آموزش ساخت ریز موی واقعبینانه از طریق سه تکنیک مختلف و تکمیلی میپردازید.
تکنیک اول به ویژه برای حیوانات و شخصیتهای دارای مو، حتی شخصیتهای واقعبینانه، مناسب است. از Fibrermesh در Zbrush استفاده میکند که به یک شیوه خاص پخش میشود تا اثر زیبای مو ایجاد شود.
تکنیک دوم برای قطعات کوچکتر یا قطعاتی که کنترل کمتری بر جهت مو نیاز دارند، مانند موهای لباس است.
تکنیک سوم از کارتها برای شکستن silhouette شخصیت استفاده میشود.
شما از نرمافزارها و ابزارهای زیر استفاده خواهید کرد: