در این دوره Game Artist، مدرس به شما مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک هنرمند بازی را آموزش می دهد. از اصول آناتومی گرفته تا ابزارهای مدل سازی سه بعدی، شما هنر ایجاد بازی را با تسلط بر مسیر تولید و بهترین روش ها را یاد می گیرید. مدرس از برنامه های Maya ، ZBrush و Marvelous Designer جهت ایجاد یک مدل با رزولیشن بالا استفاده خواهد کرد. با feedback، سطح واقع گرایی خود را افزایش داده و لوازم جانبی دقیق تری ایجاد کنید. مش را بهینه کنید و مپ ها را با استفاده از ابزارهای مختلف نرم افزار در Maya ، Marvelous Designer و ZBrush تولید کنید. در برنامه Substance Painter و Substance Designer به ساخت بافت ، Topology و یووی می پردازید و در آخر کاراکتر را با استفاده از متریال های PBR در برنامه Marvelous Designer رندر می کنید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Released 2018
Includes: 60 Lessons
We teach you the skills you need to kickstart your career as an artist and a lifelong learner.
From anatomy fundamentals to 3D modeling tools to game engines, you’ll learn to create Game Art while mastering pipeline and best practices.
YOU’LL LEARN:
The Figure
Use Maya, ZBrush and Marvelous Designer to create a high resolution design sculpt.
With feedback, increase your level of realism and create more detailed accessories.
Clothing & Props
Optimize the mesh and generate maps using a few different software tools, including Maya, Marvelous Designer and ZBrush.
Topology & UVs
Create textures in Substance Painter and Designer.
Real Time Materials
Render your Character in Marmoset using PBR materials.