من دوره را با آموزش اصول مایا و زبراش به شما شروع می کنم. سپس به ایجاد شخصیت پلی بالا و همچنین تمام وسایل و سلاحها میپردازیم. سپس به مایا میرویم و همه چیز را دوبارهشناسی میکنیم تا دستورالعملهای موتورهای بازی را رعایت کنیم. پس از آن، با استفاده از چندین تکنیک مورد علاقه من، شخصیت خود را در نقاش مواد میسازیم. برای نهایی کردن، یک صحنه کوچک با استفاده از Unreal Engine 4 ایجاد می کنیم و مقداری نور سینمایی به پروژه خود اضافه می کنیم.در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود یک شخصیت سه بعدی را از یک مفهوم بازسازی کنید. شما تمام مراحل لازم برای ایجاد آناتومی، لوازم، توپولوژی آماده انیمیشن، اشعه ماوراء بنفش، بافت ها و مواد مورد نیاز برای یک ظاهر حرفه ای نهایی را در Unreal Engine 4 خواهید فهمید.
ما پوشش خواهیم داد
- مدلینگ مایا
- مجسمه سازی Zbrush
- آناتومی
- رتوپولوژی
- نقشه برداری UV
- بافت
- رندر با Unreal Engine 4
- نورپردازی سینمایی
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Are you a beginner and want to create a game character from scratch and take that to a game engine ? If that is the case then I welcome you to Nexttut Education´s Begginers Guide to Creature Creation for Games. WHAT YOU CAN DO AT THE END At the end of this course, you will able to recreate a 3D Character from a concept. You will understand all the necessary steps to create the Anatomy, Props, Animation Ready topoloogy, UVs, Textures and Materials needed for a final professional look in Unreal Engine 4. WE WILL BE COVERING Maya Modelling Zbrush Sculpting Anatomy Retopology UV Mapping Texturing Rendering with Unreal Engine 4 Cinematic Lighting Post Production I will start the course by teaching you the basics of Maya and Zbrush. We will then jump into creating our high poly Character as well as all the props and weapons. We will then jump to Maya and Retopologize everything to meet the game engines guidelines. After that we will texture our character in substance painter using several of my favorite techniques. To finalize we will create a small scene using Unreal Engine 4 and we will add some cinematic lighting to our project.