- 27 ویدیوی HD به زبان انگلیسی / محتوای ویدیویی 17 ساعته
- معرفی 1 ساعته Fusion 360
- فایل Adobe Substance Painter
- فایل Bakes and Baking
- Final Lowpoly و Highpoly با بافت
- فایل اسکریپت Fusion 360 و Picatinny Rail
- صفحه مرجع (پرونده PureRef)
آموزش ساخت دارایی برای بازی های AAA توسط فیوژن 360
AAA Game Assets with Fusion 360 Tutorial
هنگامی که به بازی ها اشاره می شود، “AAA” نشان می دهد که این بازی قرار است توسط یک ناشر بزرگ منتشر شود (به عنوان مثال EA، Ubisoft، Sony، Microsoft، Blizzard، و غیره)، و همچنین معمولا نشان می دهد که بودجه های بسیار بالایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.در عصر امروز، بازیها اغلب به عناوین AAA و Indie (مخفف «مستقل») تقسیم میشوند، که دومی بازیهایی هستند که توسط توسعهدهندگان مستقل از هر ناشر بزرگی منتشر میشوند، از این رو نام آنها به این عنوان است. علاوه بر این، آنها معمولاً بودجه زیادی ندارند و توسط تیم های نسبتاً کوچک توسعه می یابند، اگرچه گاهی اوقات اینطور نیست.
این آموزش شامل:
توضیحات:
یاد بگیرید که چگونه Fusion را در خط لوله پخت خود بگنجانید یا فقط می خواهید یاد بگیرید که چگونه هنر بازی AAA را بسازید، این آموزش برای شما مناسب است. ما از مرحله بلوک تا آخرین دارایی بافت کار خواهیم کرد. داشتن درک اولیه از مدل سازی سه بعدی و فرآیندهای کار پخت ترجیح داده می شود.
فصل ها:
معرفی Fusion 360:
ویدیوی یک ساعته در مورد مدلسازی فیوژن، همه چیزهایی که برای راه اندازی بلوک اوت نیاز دارید، چه فیوژن را بلد باشید یا نه، این ویدیو باید شما را برای مدل سازی در Fusion 360 آماده کند.
Blockout:
در این فصل ما به دنبال مسدود کردن دستگاه لیزر از ابتدا تا انتها با تفسیر در تمام طول خواهیم بود. در پایان، شما یک مدل محکم برای استفاده در Zbrush برای highpoly خود خواهید داشت.
Highpoly:
در اینجا ما به نحوه تبدیل یک مدل از فیوژن به zbrush، نحوه صاف کردن خوب برای بدست آوردن پخت خوب و نحوه بدست آوردن یک مدل از بین رفته از zbrush برای نیازهای پخت خود نگاه می کنیم.
Lowpoly:
در این فصل به بررسی نحوه ارسال یک مدل از Fusion به بسته 3 بعدی مورد نظر 3ds Max خواهیم پرداخت. همچنین در این فصل به مدل سازی قطعات لاستیکی مدل و درپوش ها خواهیم پرداخت.
UVS and Baking:
ما به اصول اولیه راه اندازی UV ها نگاه می کنیم و سپس کل مدل را باز می کنیم، آن را به Marmoset می فرستیم تا پخته شود و برای بافت آماده شود.
Texturing:
ما به چگونگی آماده سازی پروژه خود، بحث در مورد نقشه های عکس برگردان و آنچه شما نیاز دارید تا به بافت سازی بپردازید، می پردازیم. ما لیزر را از هیچ تا پایان بافت می کنیم و شما درک بهتری از نحوه تفسیر ارجاع به صحنه بافت سازی خود خواهید داشت. پس از این فصل، باید درک کاملی از نحوه بافت دارایی ها به کیفیت AAA داشته باشید.
نیازمندی ها:
Fusion 360 (Trial, Educational, Hobbyist or commercial license)
Moi trial
Zbrush
بسته سه بعدی مورد نظر شما (3ds Max، Maya، Blender، و غیره)
Marmoset Toolbag
Adobe Substance Painter 7.1.1 یا جدیدتر