- مدل سازی محیط در بلندر
- ساخت بافت و متریال
- راه اندازی در UE4
- مدل سازی محیط
- ساخت بافت و متریال
- راه اندازی در UE4
آموزش ساخت خانه ای قدیمی برای بازی در بلندر و ساب استنس دیزاینر
Old House Creation for Game in Blender - Substance Designer
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
دانش اولیه Blender، Substance Suites و UE4
موضوعات تحت پوشش:
در این دوره آموزشی به نحوه ایجاد یک خانه به سبک قرون وسطایی از ابتدا تا انتها خواهیم پرداخت.این یک دوره نسبتاً بزرگ خواهد بود، اما تکنیکها، نکات و ترفندهای بسیار جالب و مفیدی را در خود دارد.ما از blender3d برای مدلسازی داراییهای خود استفاده خواهیم کرد، در کنار آن از Zbrush نیز برای انجام مجسمهسازی استفاده خواهیم کرد.بافت ها با استفاده از طراح مواد و نقاش مواد ساخته خواهند شد.و آنها در داخل کیسه ابزار مارموست رندر خواهند شد.سپس در نهایت همه چیز داخل آنریل انجین 4 را راه اندازی و رندر می کنیم.برخیازموضوعات اصلی که در این آموزش پوشش خواهیم داد، در مورد نحوه انجام مدل سازی اولیه تا متوسط در داخل بلندر، نحوه به دست آوردن شکل و ترکیب خوب با استفاده از بلوک اوت، و نحوه استفاده از نرمال های وزن دار و اضافه کردن عیوب به دارایی ما است.
همچنین برخی از آسیبدیدگیهای داخل Zbrush، نحوه پخت و رندر مواد و نقشههای معمولی در کیسه ابزار مارموست را پوشش خواهیم داد.در ادامه به نحوه ایجاد مواد رویه ای انعطاف پذیر در طراح مواد و همچنین یک فصل کوچک در مورد نحوه ایجاد برخی بافت های منحصر به فرد در نقاش مواد خواهیم پرداخت.البته در آخر به نحوه تنظیم یک سطح در آنریل انجین به طور کامل با نورپردازی، ارسال افکت و آماده سازی نمونه کارها خواهیم پرداخت.
دانشآموزان ایدهآل: من این دوره را برای دانشآموزانی طراحی کردهام که قبلاً درک اولیهای از برنامههایی که ما میخواهیم استفاده کنیم دارند. با این حال مثل همیشه، هر قدمی که برای رسیدن به نتیجه نهایی برمی دارم را برای شما توضیح خواهم داد.