این یک فرآیند کامل از مدل سازی، باز کردن، بافت و رندر یک واگن قدیمی غربی است. برای پیگیری صحیح باید دانش اولیه این نرم افزار را داشته باشید.
مطالب آموزشی:
1- مدل سازی
+ 12 ساعت فرآیند مدل سازی واگن قدیمی وسترن در بلندر، 3ds max و Zbrush. همه چیز واضح است و شما می توانید به راحتی روند مدل سازی را پیگیری کنید.
2- باز کردن و بافت
+ 4 ساعت بازکردن در rizom UV و Texturing in Substance painter.
یا هر قسمت بهترین انتخاب را برای گردش کار انتخاب می کنیم. در ابتدا UV خود را تنظیم کردیم و بعد از آن شروع به پخت high poly تا low poly برای این پروژه کردیم و در پایان کار روی بافت در رنگ آمیزی مواد.
3- تفسیر
در مرحله رندر، ما بهترین کیسه ابزار مارموست موتور رندر زمان واقعی را انتخاب می کنیم. پس از وارد کردن مدل و بافت، متریال ایجاد می کنیم و نور و دوربین را برای ارائه نهایی تنظیم می کنیم.
نرم افزار مورد استفاده:
- Blender
- Rizom UV
- 3Dsmax
- ZBrush
- Unreal engine
- کیسه ابزار Marmoset
توجه: مدل نهایی و فایل های پروژه شامل این محصول نمی شود.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
This is a full process of modeling, unwrapping, texturing, and Rendering an old western wagon. You should have basic knowledge of this software to follow up correctly. (17.5 Hours)
Tutorial Contents:
Modeling
+12 hours of modeling process of the old western wagon in the blender,3ds max, And Zbrush. Everything is clear, and you can follow up easily on the modeling process.
Unwrapping & Texturing
+ 4 hours of unwrapping in rizom UV and Texturing in Substance painter.
or each part we select the best choice for the workflow. at the first, we set our UV, and after that started baking high poly to low poly for this project and at the end work on the texture in substance painter.
Rendering
in the rendering phase, we select the best real-time render engine marmoset toolbag. After importing the model and textures we create materials and set light and camera for the final presentation.
Software Used:
Blender
Rizom UV
3Dsmax
ZBrush
Substance Painter
Marmoset Toolbag
Level:
Intermediate
Attention: the final model and project files don't include this product.