در این دوره ما یک انیمیشن alembic از یک دست باز میگیریم و از آن برای تولید ذرات استفاده میکنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از هندسه برای ایجاد ویژگی های مختلف استفاده کنیم و چگونه ذرات خود را وادار به استفاده از آن ویژگی ها کنیم.
همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه ذرات خود را به هندسه تغییر شکل دهندگی بچسبانیم و چگونه ذرات را از یک نوع حرکت به نوع دیگری انتقال دهیم. من همچنین به نحوه تنظیم برخی از مواد اولیه و رندر کردن همه چیز با استفاده از Redshift می پردازم و سپس نحوه ترکیب همه چیز در Nuke را نیز توضیح خواهم داد.
و در حالی که این دوره فرض می کند که شما دانش کاری از هودینی دارید، من نحوه عملکرد عملیات های مختلف و همچنین منطق پشت این که چرا ما کارها را به روشی خاص انجام می دهیم را توضیح خواهم داد. بنابراین امیدوارم از این دوره لذت ببرید و ما بتوانیم با اولین درس شروع کنیم.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this course we will take an alembic animation of an opening hand, and use it to generate particles. We will learn how to use the geometry to create different attributes and how to get our particles to use those attributes.
We will also learn how to make our particles stick to deforming geometry and how to make the particles transition from one type of movement to a different one. I will also go over how to set up some basic materials and render everything using Redshift, and then also cover how to composite everything inside Nuke.
And while this course assumes you have a working knowledge of Houdini, I will be explaining how different operations work, but also the logic behind why we do things in a certain way. So I hope you will enjoy this course and we can get started with the first lesson.