- ما دوره را با آماده کردن مش خود برای شبیه سازی و رشد FX شروع می کنیم. با استفاده از ابزارهای مختلف سطح SOP، میخواهیم مش را با چند ضلعیهای شش ضلعی بازسازی کنیم.
- با استفاده از حلکننده SOP، یک ویژگی در حال رشد ساده ایجاد میکنیم که مقیاس و ویژگیهای رنگی مختلف را برای چند ضلعیها هدایت میکند.
- ما قصد داریم چندین لایه شبیه سازی ذرات ایجاد کنیم. برخی توسط نیروهای سرعت سفارشی ایجاد شده با pyro هدایت می شوند و برخی با ابزار استاندارد POP. ما همچنین در حال بررسی بسیاری از عملیات پس از شبیهسازی هستیم تا حرکت، رنگ، و سایر ویژگیهای هنری را بیشتر کنیم.
- در بخشهای رندر، همه چراغها و مواد را تنظیم میکنیم و همه چیز را با استفاده از Redshift رندر میکنیم.
- در اینجا ما همچنین بهترین شیوه ها و نحوه راه اندازی پاس های نور و AOV های مختلف را مورد بحث قرار خواهیم داد.
- ما یک میدان دود سفارشی با VDB ایجاد می کنیم، افکت انفجار را متحرک می کنیم و آن را برای رندر بهینه می کنیم.
- در nuke ، ما همه رندرهای خود را میآوریم و شروع به جمعآوری همه چیز میکنیم.
- ما AOV ها را برای هر لایه جدا می کنیم تا بتوانیم کنترل کاملی بر خروجی نهایی داشته باشیم.
آموزش ایجاد افکت فضایی VFX Shot در Houdini و Nuke
Sci-Fi Warp - Houdini - Nuke VFX Course with Project Files
در این دوره ما قصد داریم کل این VFX Shot را در Houdini و Nuke ایجاد کنیم. این نما به شدت از تریلر سینمایی شگفت انگیز بلیزارد برای Starcraft 2: Legacy of the Void الهام گرفته شده است.
راه اندازی مش :
شبیه سازی رشد :
شبیه سازی ذرات :
نورپردازی، رندر و AOV :
ترکیب کردن :