ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش سبك فانتزی



    Stylized fantasy prop tutorial

    آموزش سبك فانتزی

    در طول این مجموعه آموزشی، شما می خواهید تکنیک های AAA را بیاموزید که من به صورت شخصی و حرفه ای از آنها برای ایجاد وسایل برای بازی های ویدئویی استفاده می کنم. از بلوک‌آوت تا رندرهای نهایی، من شما را در فرآیند فکرم راهنمایی می‌کنم و به شما نشان می‌دهم که چگونه از نرم‌افزارهای مختلفی مانند زبراش, مایا و سابستنس پینتر برای ایجاد استفاده می‌کنم: بلوک‌آوت، چوب مجسمه‌سازی شده، مجسمه‌سازی شاخ و برگ، اشعه ماوراء بنفش مناسب و روش‌های بسته‌بندی، نورپردازی و رندر در انریل انجین 5 و بیشتر هدف من این است که به شما اطمینان بیشتری در فرآیند ایجاد دارایی/برنامه برای بازی های ویدیویی بدهم.

    توجه داشته باشید:

    این دوره برای کسانی در نظر گرفته شده است که می خواهند دانش خود را در مورد خطوط لوله بازی های ویدیویی بیشتر کنند و به سطح ابتدایی درک در فتوشاپ, مایا, سابستنس پینتر و انریل انجین 5 نیاز دارند. برای کاربران مبتدی/متوسط ​​در نظر گرفته شده است.

    آنچه کسب می کنید:

    • +10 ساعت محتوای ضبط شده
    • 15 ویدیوی من در مورد چگونگی ایجاد یک پایه فانتزی سبک.

    طرح کلی محصول:

    در هر یک از این ویدیوها، من روند خود را در زمان واقعی طی می کنم و روش ها و افکارم را توضیح می دهم. زمانی که «چگونه» را مرور کردم، ویدیوها را سرعت می‌دهم و از تکنیک‌هایی که آموزش دادم استفاده می‌کنم. پس از بخش افزایش سرعت، در مورد مشکلاتی که در طول مسیر به آن برخورد کردم صحبت می کنم و هر چیزی را که قبلاً به آن پرداخته نشده است توضیح می دهم.

    00_Intro: در این ویدیو به مفهوم نگاه می کنم و بخش های جداگانه آن را تجزیه می کنم و در مورد راه هایی برای نزدیک شدن به آن به عنوان یک کل صحبت می کنم.

    01_The_Blockout: در اینجا من در مورد چگونگی نزدیک شدن به یک مدل بلوک و اینکه چه کاری باید انجام شود و چه کاری انجام ندهید بحث می کنم. (ویدئوی تفسیر زنده و ویدیوی تسریع شده)

    02_Preparing_The_Sculpt: من در مورد تکنیک ها و روش های خاص برای آماده سازی مدل بلوک برای مجسمه سازی در زبراش صحبت می کنم.

    03_Sculpting_The_Chest_Pt_01: در اینجا به تکنیک های از بین بردن مش هایمان می پردازم تا برای مجسمه سازی آماده شویم. من همچنین نشان می‌دهم که چگونه چوب‌های سبک شده را مجسمه‌سازی می‌کنم. (ویدئوی تفسیر زنده و ویدیوی تسریع شده)

    04_Sculpting_The_Chest_Pt_02: ادامه قسمت 1...

    05_Sculpting_The_Books: من نشان می دهم که مجسمه سازی کتاب های سبک ساده با استفاده از زبراش چقدر آسان است.

    06_Sculpting_The_Papers: من نشان می دهم که مجسمه سازی تکه های کاغذ ساده با استفاده از زبراش چقدر می تواند آسان باشد.

    07_Sculpting_The_Foliage: در این ویدیو نشان می دهم که چگونه فقط با استفاده از زبراش شاخ و برگ ایجاد می کنم.

    08_Unwrapping_Pt_01: در این ویدیو نحوه تمیز کردن یک توری کم پلی اتیلن در مایا را نشان می دهم و آن را برای باز کردن آماده می کنم.

    09_Unwrapping_Pt_02: این ادامه Pt_01 است و همچنین نشان می دهد که چگونه من به بازکردن و همچنین بسته بندی UVs با استفاده از مایا نزدیک می شوم.

    10_Texturing_The_Chest_Pt_01: من به شما نشان می‌دهم که چگونه با استفاده از سابستنس پینتر با شروع یک دارایی سبک‌سازی شده مقابله می‌کنم.

    11_Texturing_The_Chest_Pt_02: ادامه قسمت 01

    12_Texturing_The_Chest_Pt_03: ادامه قسمت 02

    13_Texturing_The_Foliage_and_Pages: من به شما مراحل مشابهی از تکسچرینگ را نشان می‌دهم، اما اینکه چگونه می‌توانم به تکسچر کردن شاخ و برگ در Painter و انجام چند نقاشی دستی ساده اما موثر در فتوشاپ برای صفحات نزدیک شوم.

    14_Lighting_&_Rendering_in_UE5: من شما را در مورد نحوه تنظیم یک صحنه بسیار آسان در UE5 و نحوه تنظیم چند نور ساده و همچنین تنظیم یک دوربین سینمایی برای گرفتن رندرهای با کیفیت بالا برای سرپا توضیح می دهم.

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    Throughout this tutorial series you are going to learn AAA techniques that I use personally and professionally to create props for video games. From blockout to final renders, I take you through my thought process and show you how I use various software like Maya, ZBrush, and Substance Painter to create: blockouts, sculpted wood, sculpting foliage, proper UVs and packing methods, lighting, and rendering in Unreal Engine 5 and more My goal is to give you more confidence in the asset/prop creation process for video games.

    NOTE:

    This course is intended for those wanting to further their knowledge of video game pipelines and will require a basic level of understanding in Maya, ZBrush, Photoshop, Substance Painter, and UE5. Intended for beginners/intermediate users.

    What You Get:

    • 10+ hours of recorded content
    • 15 video of my going over my process for how to create a stylized fantasy prop.

    Product Outline:

    In each of these videos, I walk through my process in real-time and explain my methods and thoughts. Once I have gone over "How to" I speed the videos up and use the techniques I taught. After the sped up portion, I talk about any pitfalls I ran into along the way and explain anything that wasn't covered earlier.

    00_Intro: In this video I look at the concept and break down it's individual parts and talk about ways to approach it as a whole.

    01_The_Blockout: Here I discuss how to approach a blockout model and what to do and not to do. (Live commentary video & sped up video)

    02_Preparing_The_Sculpt: I talk about specific techniques and methods to prepare the blockout model for sculpting in ZBrush.

    03_Sculpting_The_Chest_Pt_01: Here I go over techniques for decimating our meshes down to get ready for sculpting. I also show how I sculpt stylized wood. (Live commentary video & sped up video)

    04_Sculpting_The_Chest_Pt_02: Continuation of part 1...

    05_Sculpting_The_Books: I show how easy it can be to sculpt simple stylized books using ZBrush.

    06_Sculpting_The_Papers: I show how easy it can be to sculpt simple stylized pieces of paper using ZBrush.

    07_Sculpting_The_Foliage: In this video I show how I create foliage using only ZBrush.

    08_Unwrapping_Pt_01: In this video I show how to clean up a decimated low poly mesh in Maya and prepare it for unwrapping.

    09_Unwrapping_Pt_02: This is a continuation of Pt_01 as well as show how I approach unwrapping and also packing of the UVs using Maya.

    10_Texturing_The_Chest_Pt_01: I show you how I tackle the start of a stylized asset using Substance Painter.

    11_Texturing_The_Chest_Pt_02: Continuation of Part 01

    12_Texturing_The_Chest_Pt_03: Continuation of Part 02

    13_Texturing_The_Foliage_and_Pages: I show you similar steps of texturing but how I approach texturing the foliage in Painter and doing some simple but effective hand painting in Photoshop for the pages.

    14_Lighting_&_Rendering_in_UE5: I walk you through how to set up a very easy scene in UE5 and how to set up some simple lights as well as setting up a cinematic camera to take some high quality renders for the prop.

    Important Links:

    Maeve Broadbin/Concept Artist

    Her Twitter: @drawmaevedraw

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Adobe Photoshop Unreal Engine Substance Painter
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    9/09/2023 - 16:10
    سلام وقت بخیر کلیه فایلای این دوره 404 میده

    14/12/2023 - 11:31

    سلام

    با تشکر از گزارش شما، لینک های جدید جایگزین گردید.  wink 

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :