گردش کار کامل برای ایجاد یک محیط سینمایی را در این کارگاه جامع توسط ژنرال ارشد محیط زیست جیانفنگ لی (آلان) کاوش کنید. این آموزش عمیق همه چیز را از جمعآوری مراجع و ساخت طرحهای مفهومی گرفته تا جان بخشیدن به محیطی در مقیاس بزرگ در Unreal Engine را شرح میدهد.
این کارگاه برای هنرمندان متوسط تا پیشرفته با درک اولیه از ابزارهای مختلف مانند Maya، Houdini، Gaea، SpeedTree، Substance Painter، ZBrush، Unreal Engine، Photoshop و Nuke طراحی شده است. در حالی که هدف این آموزش ارائه یک نمای کلی از ایجاد دارایی و تکمیل محیط است، برخی از جزئیات گام به گام نشان داده نمی شوند. بنابراین، داشتن درک اساسی از ابزارهای مورد استفاده در کارگاه توصیه می شود.
در طول کارگاه، از طریق ساخت دارایی، مونتاژ صحنه، تکنیکهای اولیه نقاشی مات، و ترکیب انیمیشن سینمایی نهایی خود، بینش ارزشمندی در مورد هنر ایجاد محیط CG کسب خواهید کرد.
از نکات برجسته این کارگاه، معرفی بینش ها و رویکردها به عنوان یک هنرمند VFX است که آلن به طرز ماهرانه ای آنها را در روند ساخت انیمیشن های سینمایی خود در موتور بازی گنجانده است. با تکمیل این کارگاه، شما مجهز به ایجاد محیط های فراگیرتر و واقعی تر در Unreal Engine خواهید شد که شما را برای موفقیت در پروژه های آینده آماده می کند.
در طول این کارگاه، آلن از داراییها و افزونههای PolyHaven، Greeble Generator از SideFX، ابزار Psyop’s Cryptomatte از GitHub و داراییهای Mixamo استفاده میکند.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Explore the complete workflow for creating a cinematic environment in this comprehensive workshop by Senior Environment Generalist Jianfeng Li (Allan). This in-depth tutorial details everything from gathering references and crafting concept sketches to bringing to life a grand-scale environment in Unreal Engine.
This workshop is tailored for intermediate-to-advanced artists with a basic understanding of various tools such as Maya, Houdini, Gaea, SpeedTree, Substance Painter, ZBrush, Unreal Engine, Photoshop, and Nuke. While the tutorial aims to provide a complete overview of asset creation and environment finishing, some details won't be shown step by step; therefore, having a foundational grasp of the tools used in the workshop is recommended.
Throughout the workshop, you'll acquire invaluable insights into the art of CG environment creation through asset making, scene assembling, basic matte-painting techniques, and compositing your final cinematic animation.
A highlight of this workshop is the introduction of insights and approaches as a VFX artist, which Allan skillfully incorporates into his process of creating cinematic animations within the game engine. By completing the workshop, you'll be equipped to craft more immersive and photorealistic environments in Unreal Engine, setting you up for success in future projects.
Throughout this workshop, Allan uses assets and plugins from PolyHaven, the Greeble Generator from SideFX, Psyop’s Cryptomatte tool from GitHub, plus assets from Mixamo.