- 01. معرفی و بررسی اجمالی پروژه 01:11
- 02. نکات راه اندازی عمومی 04:22
- 03. ایجاد مش بازی 09:29
- 04. Retopologize the blade 08:21
- 05. نهایی کردن تیغه 08:49
- 06. راه اندازی گروه های هموارسازی 08:07
- 07. باز کردن UVs ساعت 12:00
- 08. پخت نقشه های انسداد طبیعی و محیطی 10:52
- 09. پخت ماسک منتشر 08:04
- 10. بافت دادن تیغه در dDo 07:58
- 11. اضافه کردن کثیفی و کثیفی به تیغه 07:50
- 12.تکسچرینگ دسته 08:50
- 13. صادرات بافت از dDo 02:57
- 14. تنظیم مواد اولیه ما در 3ds Max 04:33
- 15. ایجاد LOD's 05:31
- 16. ایجاد مدل برخورد و صادرات دارایی 06:16
- 17. وارد کردن مش استاتیک 06:03
- 18. نهایی کردن مطالب 08:25
آموزش ایجاد دارایی بازی در آنریل اینجین
Game Asset Production Pipeline in Unreal Engine
در این سری از آموزشها، خط لوله ایجاد یک دارایی بازی مش استاتیک برای Unreal Engine 4 را مورد بحث قرار میدهیم. ما با بحث در مورد برخی از نکات تنظیم کلی که باید قبل از ایجاد محتوا برای Unreal Engine 4 به آنها توجه داشته باشید، شروع میکنیم.
سپس به ایجاد یک مش بازی بر اساس مش پلی بالا که ارائه می کنیم می پردازیم. در اینجا ما در مورد چگونگی ایجاد سریع یک مش با وضوح پایین و چگونگی دوبارهشناسی آن با جزئیات کافی برای ثبت جزئیات با وضوح بالا در یک نقشه معمولی بحث خواهیم کرد. سپس ما یاد می گیریم که چگونه مش خود را UV کنیم و چگونه نقشه های حیاتی را برای ایجاد یک دارایی بازی با کیفیت بالا بسازیم.
پس از آن، نحوه ایجاد سریع تکسچرها با استفاده از dDo، یک نرم افزار تکسچرینگ رویه ای قدرتمند را یاد خواهیم گرفت. سپس با نهایی کردن دارایی خود با مواد، برخوردها و LOD شروع به تکمیل آموزش می کنیم تا در نهایت دارایی را به Unreal Engine 4 وارد کنیم.
سر فصل های آموزش :