- با استفاده از روشهای خط لوله تولید استودیو بازیهای ویدیویی، VFX Real-Time در UE5 ایجاد کنید
- ایجاد دارایی FX را با استفاده از Blender، Houdini، Substance Designer و EmberGen درک کنید
- با استفاده از تکنیک های صنعتی برای ایجاد FX در مواد غیر واقعی مهارت پیدا کنید
- منطق Blueprint و سیستم های نیاگارا را برای اجرای FX در گیم پلی ایجاد کنید
- دانش اولیه Unreal
- تجربه سطح مبتدی با مدل سازی، ایجاد بافت و شبیه سازی.
- از مبتدی تا متوسط و پیشرفته
- کسانی که به دنبال شغلی در صنعت بازی به عنوان VFX Artist هستند
- هنرمندان VFX به دنبال توسعه بیشتر مهارت های خود در Unreal هستند
- هنرمندان VFX به دنبال تغییر به Unreal و درک خطوط لوله برای تولید بازی هستند
آموزش ایجاد VFXهای علمی تخیلی در Unreal Endine پارت 1
UE5 Sci-Fi VFX Series - Part 1 - Respawn - Ammo Pickup VFX
چیزی که یاد خواهید گرفت :
الزامات
شرح
این قسمت 1 در یک سری 3 قسمتی است که در آن شما یاد خواهید گرفت که چگونه از یک مفهوم تا آماده برای اجرای گیم پلی افکت کنید. شما خط تولید من را یاد خواهید گرفت که در بسیاری از FX های من در تولید بازی های AA و AAA استفاده شده است.
شما یاد خواهید گرفت که چگونه دارایی ها را در بسته های نرم افزاری صنعتی ایجاد کنید و آنها را به درستی آماده کنید تا با در نظر گرفتن بهینه سازی و عملکرد به Unreal وارد شوند. سپس تکنیک های مختلفی را برای ساختن مواد ساده تا پیچیده برای FX یاد خواهید گرفت که کنترل زیادی برای بازی و جهت هنری راضی کننده به شما می دهد. این مواد همچنین با استفاده از پارامترها و اتصالات به دقت برنامه ریزی شده با نیاگارا و بلوپرینت ارتباط خواهند داشت.
این دوره همچنین به شما نشان میدهد که چگونه منطق Blueprint را نمونهسازی کنید که به شما امکان میدهد افکتهای خود را به کاراکتر، وسایل و سلاحهای خود متصل کنید تا آنها را در یک سالن بدنسازی آماده گیمپلی اجرا کنید تا عملکرد، زمانبندی، ارتباطات گیمپلی و تجسم مناسب را آزمایش کنید. جهت هنری
یک فایل پروژه با دارایی های آماده بازی برای استفاده همراه با این دوره دریافت خواهید کرد. همچنین به شما امتیاز و عناصر طراحی صدا داده می شود، با حسن نیت برایان مایکل فولر با استعداد، تا با افکت های خود یک نمونه اولیه کامل و خوب گرد کنید. دارایی هایی که در اختیار خواهید داشت، کارکردن با رشته های دیگر در یک تولید را شبیه سازی می کند.
این یک دوره آموزشی غنی از ویژگی ها است و تا پایان این مجموعه باید دانش پیشرفته تری در مورد چگونگی به دست آوردن FX با کیفیت AAA برای تولید بازی داشته باشید.
این دوره برای چه کسانی است: