آموزش ایجاد یک راهرو علمی تخیلی در آنریل انجین 5
Creating A Sci-fi Hallway In Unreal Engine 5
در این کارگاه 3.5 ساعته، Dominique Buttiens تکنیکهای بافتسازی مدرن در Unreal Engine 5 را آموزش میدهد و نحوه ایجاد سایهزنان با سرعت، کیفیت و کارایی را نشان میدهد. این کارگاه به جزئیات کامل فرآیند ایجاد یک راهرو علمی تخیلی، از جمله مفهوم اولیه و مدلسازی در بلندر، تا مرحله نهایی راهاندازی نور و مراحل توسعه بصری میپردازد.
دومینیک، هنرمند اصلی محیط، فرآیندهای فکری خود در سطح صنعت AAA را برای بافتدهی خطوط لوله تجزیه میکند و راهنمایی میکند که چگونه میتوانید گردش کار خود را برای پروژههای انفرادی و تیمی تنظیم کنید. کارگاه او برای هنرمندانی است که درک اولیه از مدل سازی، تکسچرینگ و Unreal Engine دارند. Dominique بهترین شیوه ها را برای هنرمندان صنعت و هنرمندان فناوری ارائه می دهد و نکات مفید و گردش کار را برای تیم های مستقل، پروژه های انفرادی و علاقمندان ارائه می دهد.
نرم افزار مورد استفاده برای این پروژه شامل Unreal Engine 5، Blender و Substance Painter می باشد. با این حال، مهارت ها و دانش قابل انتقال به ابزارها و موتورهای بازی دیگر است. در حالی که تمرینهای Dominique's Texturing Pipeline با استفاده از مثالی از یک راهرو علمی تخیلی نشان داده میشود، هدف نهایی این است که تکنیکها در هر پروژه مورد نظر شما اعمال شوند.