در این مجموعه آموزشی، اسکات پاتون دوره طراحی شخصیت را ادامه می دهد تا فرایندهایی را که او برای ایجاد طرح های شخصیت به پایان برساند. این مجموعه به بررسی روش های سریع و کارآمد پاتون برای ایجاد یک رندر نهایی رنگ با استفاده از ZBrush و Photoshop می پردازد. پاتون نشان می دهد که چگونه می توان بیشترین استفاده را از رندر قدرتمند ZBrush برد. به علاوه او موضوعاتی مانند اضافه کردن و تصفیه بافت پوست، مو، چشم، سایه ها و زخم ها در مرحله رندر در نرم افزار فتوشاپ نشان می دهد. پاتون همچنین در مورد نحوه ایجاد سریع زمینه هایی که شخصیت و ترکیب کلی را افزایش می دهد بحث می کند.
[medium]https://cgtools.ir/uploads/posts/2017-09/1505662365_3d-character-design-volume-2-1.jpegand#124;[/medium]
[medium]https://cgtools.ir/uploads/posts/2017-09/1505662399_3d-character-design-volume-2-2.jpegand#124;[/medium]
[medium]https://cgtools.ir/uploads/posts/2017-09/1505662344_3d-character-design-volume-2-3.jpegand#124;[/medium]
[medium]https://cgtools.ir/uploads/posts/2017-09/1505662347_3d-character-design-volume-2-4.jpegand#124;[/medium]
[medium]https://cgtools.ir/uploads/posts/2017-09/1505662406_3d-character-design-volume-2-5.jpegand#124;[/medium]
[medium]https://cgtools.ir/uploads/posts/2017-09/1505662379_3d-character-design-volume-2-6.jpegand#124;[/medium]