- زمین و دریاچههای رویهای ایجاد میکنند
- جزئیات منظره و ایجاد ماسک لایه ها
- از دارایی های دیجیتال هودینی برای تقویت گردش کار خود استفاده کنید
- مواد زمین را از ابتدا ایجاد کنید
- فیلدهای جریان را تولید کرده و آنها را در نقشه های جریان برای استفاده در زمان واقعی بپزید
- جهان های بزرگ را با استفاده از دارایی های پراکنده رویه ای پر کنید
- صحنه خود را روشن کنید و آن را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید
- دانش متوسط از موتور غیر واقعی
- دانش مبتدی هودینی
- هنرمندان متوسط بازی، طراحان سطح، توسعه دهندگان بازی یا طراحان بازی
- کاربران انریل انجین
- هنرمندان متوسطی که می خواهند طراحی محیط بازی را یاد بگیرند
- هنرمندان فنی
- هنرمندان محیط زیست
- هنرمندان سه بعدی
آموزش ساخت محیط بازی Procedural با استفاده ازانریل انجین4 و هودینی
Procedural Game Environment - Unreal Engine and Houdini
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
مقدمه:
به کلاس محیط بازی Procedural با انریل انجین 4 و هودینی خوش آمدید. این دوره مملو از بینش متخصص، مهارت های فنی، نکات مخفیانه و هنرهای سیاه طراحی محیط رویه ای است که به شما کمک می کند طراحی محیط و مهارت های هنری خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید. همه در یک محتوای جمع و جور 14 ساعته بسته بندی شده است که دسترسی به آن در هر جای دیگری غیرممکن است.
در این دوره، با استفاده از ابزارها و منابع پیشرفته، یک محیط بازی حرفه ای و رویه ای ایجاد می کنیم. بهترین راه برای توصیف این دوره این است: تبدیل به یک ارتش یک نفره شوید. این برای مبتدیان نیست، زیرا من اصول اولیه را پوشش نمیدهم، اما اگر ابزارهای هنرمند را در دست دارید، برای رانندگی کاملاً با تسمه همراه باشید. هیچ سکانس تایم لپس و هیچ بخش از پیش برنامه ریزی شده ای وجود ندارد. دانشآموزان میتوانند من را به صورت زنده دنبال کنند و راه من را تا انتها حفر کنند. من هر گام کوچکی را در طول مسیر نشان خواهم داد و توضیح خواهم داد، به شما این امکان را می دهم که در زمان واقعی دنبال کنید یا در اوقات فراغت خود تماشا کنید.
این دوره برای چه کسانی است: