در این آموزش، آدرین والیسیلا نحوه ایجاد بافت های سفارشی با استفاده از برگردان، استنسیل و ماسک های rgb در ماری، نورپردازی و توسعه ظاهر در مایا، لایه بندی و رندر مواد در آرنولد، و گردش کار دارایی کلی خود را نشان می دهد. این سخنرانی همچنین پراکندگی گیاهی با Maya MASH، تولید پیچک با Ivy Generator، و نحوه بهینهسازی و سازماندهی صحنههای سنگین با نمونهسازی و حافظههای پنهان GPU را پوشش میدهد.
شرایط مختلف نور و زمان های روز و همچنین هر گونه تنظیمات لازم برای قانع کننده به نظر رسیدن آنها بررسی می شود. برای جمعبندی همه چیز، آدرین نکات و ترفندهای ترکیببندی Nuke را به اشتراک میگذارد تا محیط را باورپذیرتر نشان دهد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this tutorial, Adrien Vallecilla demonstrates how to create custom textures using decals, stencils, and rgb masks in Mari, lighting and look development in Maya, material layering and rendering in Arnold, and his general asset workflow. The lecture also covers vegetation scattering with Maya MASH, ivy generation with Ivy Generator, and how to optimize and organize heavy scenes with instancing and GPU caches.
Different lighting conditions and times of day are explored as well as any adjustments necessary to make them appear convincing. To wrap it all up, Adrien shares his Nuke compositing tips and tricks to make the environment appear more believable.