در این دوره ما از دانه های مخملی برای ایجاد رفتار واقعی برف استفاده می کنیم. ما در مورد بهترین راهها برای مدیریت برخورد و نحوه هدایت کردن دانهها برای به دست آوردن ظاهری خاص صحبت خواهیم کرد. گرد و غبار برف سپس یک لایه گرد و غبار برفی در بالای دانه ها ایجاد می کنیم. این لایه غبار بسته به ویژگی های مختلف و منابع دیگری که تعریف می کنیم به دانه های ما واکنش نشان می دهد. مسیرهای ماهی ما همچنین میخواهیم دستهای از ماهیهای شنا بسازیم و از آنها برای ایجاد مسیرهای ذرات رنگارنگ استفاده کنیم. ما چندین لایه رندر را با AOV های مختلف تنظیم می کنیم و همه چیز را در redshift رندر می کنیم. ترکیب در nuke ما قصد داریم تمام رندرهای خود را لایه بندی کنیم تا کنترل کاملی بر هر عنصر داشته باشیم. در اینجا من تکنیک های زیادی را برای بهبود رندر نهایی به شما نشان خواهم داد. ما از UV ها برای آوردن بافت های اضافی استفاده می کنیم، AOV های جداگانه را تنظیم می کنیم، و برای تکمیل عکس، چند FX post Process اضافه می کنیم.